2016ko urriaren 3an Euskal Herriko Unibertsitateko Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatera etorri zen Berta García Orosa, Santiagoa de Compostelako Unibertsitateko irakaslea, Komunikazio Gabineteen inguruan hitzaldi bat ematera.
Berta García Orosak, gizartean Komunikazio Gabineteek hainbat arrazoiengatik funtzio oso garrantzitsua betetzen dutela adierazi zuen: “Publizitatea gizartean jendearen iritzia eta produktu baten aurrean duten aurreiritzia sortzeko gai da”. Orduan, aurreiritzien bitartez jendearengan jarrera positiboa zein negatiboa modelatzeko gai da publizitatea. Gainera, gaur egun gehien hitz egiten diren gai horiek “eraikitzeaz” ere Komunikazio Gabineteak arduratzen direla.
Jesús Ángel Pérezek, Euskal Herriko Unibertsitateko Ziberkazetaritzako irakasleak, kazetaritzaren, komunikazioaren eta politikaren artean oso erlazio estua eta sendoa dagoela azaldu zuen. Informazioa kontaketa batean ematen digutenean, egituratzen bada. Horregatik da egokia erraz barneratzen diren istorioak emandako informazioa hobeto gogoratzen dugu hasiera eta amaiera batekin kontatzea.
Iturria: EHU
Berta Garcíak adibide bat jarriz adierazi zuen mota honetako istorioak, alderdi politikoen kanpainak egiterako orduan erabiltzen direla, hala nola, Galizian PPk bere kanpaina egiterako orduan erabili du. Kasu honetan, alderdiaren hautagai nagusia da bideoaren protagonista, non bere izaera eta jarrera den nagusi. Era berean, herritarrek haiengan duten iritzia azaltzen da, alderdia alde batera utzita eta alderdi burua nabarmendu nahian. Honek iritzi publikoan eragin zuzena du, eta botoak ematerako orduan islatzen da.
Iturria: Jon Aurrekoetxea
No hay comentarios:
Publicar un comentario